Najčešće traženi odgovori
Zadnje izmjene
Travian Odgovori
Započnimo s pitanjima
Pretraga po pitanjima
Da biste pronašli odgovor, odaberite glavnu kategoriju i zatim podkategorije dok se ne pojavi odgovor. U slučaju da ne pronađete odgovor koji vam je potreban, možete nas kontaktirati.
Imam pitanje o...
Pretraga po ključnoj riječi
Možete jednostavno pronaći odgovor upisujući bilo koju ključnu riječ po kojoj pretražujete. Na primjer, ako želite znati kako srušiti zgradu upišite rušenje i pregledajte vezane odgovore.
Pretraga po Shemi stranice
Ako preferirate pretragu po shemi stranice kao na većini drugih stranica? Nema problema, samo koristite navigaciju da biste pronašli svoj odgovor.
Regije i pobjednički bodovi
Godišnji specijal igra se na karti drevne Europe podijeljene na 87 regija. Specijal 2021, Tides of Conquest. Pobednički poeni se čuvaju u selima i mogu biti osvojeni i izgubljeni.
Regije, naseljavanje i kontrola
Postoji 87 neovisnih regija koje mogu kontrolirati savezi. To im omogućava sakupljanje pobjedničkih bodova i aktiviranje drevnih moći (artefakte).
Dakle, kako možete osvojiti regiju? Prvo, mora biti otključana. To se događa kada top 5 saveza u regiji ima ukupno najmanje 4.000 stanovnika u regiji. Broj stanovnika drugih saveza, igrača bez saveza, igrača na odmoru ili blokiranih igrača, kao i natarskih naselja ne uzima se u obzir. Nakon što je regija otključana, ne može se ponovno zaključati, međutim upoliko se populacija spusti ispod 4.000 prestaje proizvoditi pobjedničke bodove i moć se deaktivira.
Moguće je samo naseljavanje novih naselja u regijama koje su otključane ili susjednim otključanim regijama. Jedina iznimka od ovog pravila je nekoliko početnih regija gdje se pojavljuju novi igrači i gdje je uvijek moguće naseliti nova naselja.
Ako neki od saveza u otključanoj regiji uspije postići više od 50% populacije (broje se samo naselja top 5 saveza u regiji), savez će početi preuzimanje kontrole nad regijom. Za to je potrebno 24 sata na uobičajenom serveru, 16 sati na x2 i 12 sati na x3 speed. Ako uspiju zadržati većinu, oni će kontrolirati regiju.
Podaci o broju stanovnika u regiji i udjelu top 5 saveza mogu se vidjeti u statistikama > kartica regije i bilo kojem veleposlanstvu u regiji. Imajte na umu da stupac "Stanovništvo regije" u statistici pokazuje stanovništvo top 1 saveza u regiji, a ne ukupan broj stanovnika u regiji.
Slijedi pregled mehanike regija:
Status regije | Kako postići | Efekti |
Zaključana | Sve regije su zaključane na početku. | Ne može se naseliti dok se susjedna regija ne otključa. Nekoliko početnih regija je iznimka. Uvijek je moguće naseliti drugo naselje u regiji u kojoj imate glavni grad. |
Otključana | Top 5 saveza u regiji moraju doseći ukupno 4.000 stanovnika u regiji. | Može se naseliti i osporavati. Ne može se ponovno zaključati. |
Osporavano | Jedna od saveza mora postići više od 50% stanovništva od top 5 saveza u regiji. | Ostaje otključana i ako savez izgubi većinu. |
Osigurana | Savez mora držati većinu više od 24 sata neprekidno. | Članovi saveza koji kontrolira regiju mogu aktivirati drevnu moć regije (ako je ima) i dobivaju pobjedničke bodove sve dok regija ima više od 4.000 populacije. |
Drevne moći i pobjednički bodovi
Najveći savez koji kontrolira regiju može imati korist od drevnih moći, ako ih regija posjeduje. Da bi se drevna moć aktivirala, igrač mora imati riznicu na razini 10 ((za malu moć koja djeluje na naselje) ili 20 (za moć koja djeluje na račun). Možete aktivirati moć u bilo kojem naselju; ne mora se nalaziti u istoj regiji kao i moć.
Možete aktivirati po jednu moć u svakom naselju, ali samo jedna od moći može djelovati na cijeli račun. Jednom aktivirana, moć traje 24 sata, nakon čega se može ponovno aktivirati ako savez još uvijek kontrolira regiju. Jedna aktivacija je besplatna svaki dan; cijena svake dodatne aktivacije je 5 (za moći koje djeluju na naselje) ili 10 (za moći koje djeluju na račun) zlata.
Moć se također može deaktivirati u sljedećim okolnostima:
- Ako napustite savez
- Ako izgubite naselje u kojem je aktivirana
- Ako Vaš savez izgubi kontrolu nad regijom kojs posjeduje moć
Drevne moći, iako vrlo korisne, nisu jedina prednost kontroliranja regija. Ako želite pobijediti, Vaš savez mora prikupiti pobjedničke bodove. Svaki dan savez koji kontrolira regiju, zaradi pobjedničke bodove. Iznos ovisi o regiji:
- Jedinstvana moć - 400 bodova po danu
- Velika moć - 1200 bodova po danu
- Mala moć - 1000 bodova po danu
- Nema moći - 2000 ili 4000 bodova po danu
Dodatno pobjednički bodovi koje zaradi savez od regije se dijele na sela saveza u toj regiji. Svako selo dobiva bodove proporcionalno populaciji saveza u toj regiji. Ovo znači da veće selo i manja ukupna populacija u regiji znače više pobjedničkih bodova za selo. Međutim ukupan broj bodova koje dobiva savez ostaje isti.
Savez koja sakupi najviše pobjedničkih bodova pobeđuje na kraju igre.
Tides of Conquest traje 180 dana na x1, 120 dana na x2 bržem i 80 dana na x3 bržem serveru.
Dobvanje i gubljenje pobjedničkih bodova
Pobjednični bodovi su vezani za selo i ne mogu biti prebačeni, ali sela mogu promijeniti savez tako se i pobjednički bodovi prebacuju između saveza. Također mogu biti i uništeni.
Promjena saveza:
- Kada igrač napusti savez, 50% pobjedničkih bodova iz njegovih sela je izgubljeno.
- Pridruživanje savezu nema utjecaj na sakupljene pobjedničke bodove.
Kako su pobjednički bodovi saveza zbroj pobjedničkih bodova igrača, kada igrač promjeni savez svi njegovi stari pobjednički bodovi su izgubljeni i novi savez dobiva 50% od njih.
Osvajanje sela:
- Kada igrač iz istog saveza osvoji selo, svi pobjednički poeni su zadržani u selu i novi vlasnik ih posjeduje.
- Kada selo osvoji neko ko nije iz istog saveza, 25% pobjedničkih bodova je uništeno. Novi vlasnik dobiva preostalih 75% pobjedničkih poena. Tako da osvajanje sela od strane druge alijanse (čak i ako je isto savezništvo) znači da će 25% pobedničkih bodova biti izgubljeno.
Rušenje sela:
- Kada se selo sruši, svi pobjednički bodovi su uništeni.
Brisanje računa:
- Kada igrač obriše svoj račun svi njegovi pobjednički bodovi su također izbrisani. Ovo se odnosi i na situaciju kada Natari preuzmu selo obrisano igrača. Natarska sela nemaju pobjedničke bodove.
Pad populacije u regiji
Ako populacija regije padne ispod 4.000, regija prestaje proizvoditi pobjedničke bodove i ne daje više moć regije.
Regija se i dalje može osvajati/osigurati, mehanika osvajanja nije promijenjena. Jedina promjena je da se proizvodnja pobjedničkih bodova zaustavlja i da regija nije vidljiva u riznici.
Primjer 1:
Regija je otključana ali je ponovo ispod 4.000 populacije
- Dok je ispod 4.000 populacije, savez postiže >50% kontrole regije
- Osvajanje započinje. Poruka da nema dovoljno populacije se i dalje prikazuje
- 4.000 populacije je ponovo dosegnuto.
- Sada je odbrojavanje vidljivo.
Primjer 2:
- Regija je otključana.
- Savez A je osvojio region.
- Igrač B koristi drevnu moć.
- Regija padne ispod 4.000 populacije.
- Savez A ne dobivaju više pobjedničke bodove i ne može se više koristiti drevna moć te regije.
- Igrač B ima još uvijek aktivnu moć, nije otkazana ali je ne može reaktivirati.
- Regija ponovo ima više od 4.000 populacije.
- Carstvo i savez A počinje dobivati pobjedničke bodove ponovo i igrači mogu aktivirati drevne moći.
Karta
Kliknite na kartu kako biste otvorili veću sliku.
Karta iznad prikazuje bojno polje godišnjeg specijala. U pitanju je drevna Europa koja je podeljena na regije. Karta prikazuje sve granice regija (uključujući i vodu), njihove nazive, moći i pobjedničke bodove.
Napomena: ovo ne znači da su ograničeni na te regije, ako nema više mesta novi igrači će se pojaviti u susjednoj regiji.
Iskoristili smo kratke nazive drevnih moći, evo njihovih značenja:
- Architect – jače zgrade
- Boots – brže kretanje vojske
- Confusion – skrovišta + nasumično gađanje
- Diet – manja potrošnja hrane
- Eyes – bolji špijuni
- Storage – plan za veliko skladište i veliku žitnicu
- Trainer – brže treniranje vojske
Pogledajte više detalja o drevnim moćima u članku učinak artefakta. Učinci su isti, međutim godišnji specijal nema ludi artefakt (nasumična moć).