Da biste pronašli odgovor, odaberite glavnu kategoriju i zatim podkategorije dok se ne pojavi odgovor. U slučaju da ne pronađete odgovor koji vam je potreban, možete nas kontaktirati.
Imam pitanje o...
Pretraga po ključnoj riječi
Možete jednostavno pronaći odgovor upisujući bilo koju ključnu riječ po kojoj pretražujete. Na primjer, ako želite znati kako srušiti zgradu upišite rušenje i pregledajte vezane odgovore.
Pretraga po Shemi stranice
Ako preferirate pretragu po shemi stranice kao na većini drugih stranica? Nema problema, samo koristite navigaciju da biste pronašli svoj odgovor.
Novi sustav zadataka ima mnogo različitih zadataka koje treba završiti tijekom igre, a ne samo na početku. Svako naselje ima svoje zadatke koje treba završiti, kao i opće zadaci za cijeli račun. Svi zadatak ima više razina koje mogu biti dostignute.
Na primjer, igrač treba izgraditi glavnu zgradu na razinu 1, zatim nadograditi na razinu 3, a zatim na 7 itd.
Nagrade
Nagrade su pojednostavljene u usporedbi s starim sustavom zadataka. Nagrade za završen zadatak su uvijek neka količina resursa (ista količina svih resursa) i iskustvo heroja. Veličina nagrade ovisi o nekoliko čimbenika:
Svaki tip zadatka ima svoj množitelj za nagradu
Svaki sljedeći zadatak istog tipa donosi veću nagradu
Razina heroja donosi dodati bonus na sve nagrade.
Zadaci za račun ne ovise o naselju, računa se populacija i proizvodnja kulturnih bodova cijelog računa.
Tip:
Zadaci:
Populacija
500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000...
(neograničeno povećanje, udvostručeno svaki put)
Proizvodnja kulturnih bodova
(nije u pitanju ukupno proizvedeno već trenutačna proizvodnja)
500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000...
(neograničeno povećanje, udvostručeno svaki put)
Početni zadaci su dostupni samo za prvo naselje igrača.
Zgrada / Opcija
Zadaci:
Skladište
Razina 1, 3, 7, 12, 20
Žitnica
Razina 1, 3, 7, 12, 20
Vojarna
Razina 1, 3, 7, 12, 20
Konjušnica
Razina 1, 3, 7, 12, 20
Akademija
Razina 1, 10, 20
Kovačnica
Razina 1, 10, 20
Gradska vijećnica
Razina 1, 10, 20
Radionica
Razina 1
Glavna zgrada
Razina 1, 3, 7, 12, 20
Skrovište
Razina 1, 3, 6, 10
Tržnica
Razina 1, 3, 7, 12, 20
Veleposlanstvo
Razina 1
osim Huna: Rezidencija / Dvorac Huni: Rezidencija / Dvorac / Komandni centar
Razina 1, 3, 7, 12, 20
Zid
Razina 1, 3, 7, 12, 20
Okupljalište
Razina 1, 10, 20
Pilana
Razina 1, 5
Ciglana
Razina 1, 5
Ljevaonica željeza
Razina 1, 5
Žitni mlin
Razina 1, 5
Pekara
Razina 1, 5
Populacija
50, 100, 150, 250, 350, 500, 750, 1000
Proizvodnja kulturnih bodova
50, 100, 150, 250, 350, 500
Drvosječa
Razina 2, 4, 7, 10
Glinokop
Razina 2, 4, 7, 10
Farma
Razina 2, 4, 7, 10
Rudnik željeza
Razina 2, 4, 7, 10
Ravnomjern rast
Svako resursno polje (razina barem jedne zgrade od svake od četiri vrste)
Razina 2, 4, 7, 10
Sve drvosječe
Razina 2, 3, 5, 8, 10
Svi glinokopi
Razina 2, 3, 5, 8, 10
Sve farme
Razina 2, 3, 5, 8, 10
Svi rudnici željeza
Razina 2, 3, 5, 8, 10
Sva resursna polja
Sve na razinu 2 (4, 7, 8, 9, 10)
Napredak ovdje nisu razine zgrada, već broj resursnih polja koja su već dostigla razinu.
Status je: 0/18, 1/18, ... 18/18
Zadaci za naseljena naselja se prave za svako naseljeno naselje.
Zgrada / Opcija
Zadaci:
Skladište
Razina 1, 10, 20
Žitnica
Razina 1, 10, 20
Vojarna
Razina 1
Akademija
Razina 1
Gradska vijećnica
Razina 1, 10, 20
Glavna zgrada
Razina 1, 10, 20
Skrovište
Razina 1, 10
Tržnica
Razina 1, 10, 20
osim Huna: Rezidencija / Dvorac Huni: Rezidencija / Dvorac / Komandni centar
Razina 1, 10, 20
Zid
Razina 1, 10, 20
Okupljalište
Razina 1, 10, 20
Populacija
50, 100, 150, 250, 350, 500, 750, 1000
Proizvodnja kulturnih bodova
50, 100, 150, 250, 350, 500
Jedna zgrada od svake vrste resursa
Razina 2, (4, 7, 10) najmanje jedna zgrada od svakog tipa.
Napredak nije razina zgrade već broj različitih vrsta resursa koji su na toj razini.
Statistika prikazuje: 0/4, 1/4 ... 4/4.
Sva resursna polja
Sve na razinu 2 (4, 7, 8, 9, 10)
Napredak nije razina zgrade već broj različitih vrsta resursa koji su na toj razini.
Statistika prikazuje: 0/18, 1/18, ... 18/18
Osvojena naselja
Kad se naselje osvoji, zadaci se prenose na novog vlasnika zajedno sa njihovim statusom. To znači da će ukoliko je prethodni vlasnik dovršio zadatak, biti dovršen i za novog vlasnika, a ako je dostupan sljedeći zadatak te vrste on će biti vidljiv.
U nastavku je prikazano nekoliko zadataka koji će se uvijek izvršiti ili resetirati kad se selo osvoji. Njihov se status ne prenosi na nove vlasnike.
Zadaci za osvojeno naselje se dodaju kada se naselje osvoji. Za razliku od ostalih zadataka oni se ne prenose kada se naselje ponovo osvoji - već se potpuno isti zadaci prave za novog vlasnika.
Zgrada / Opcija
Zadaci:
osim Huna: Rezidencija / Dvorac Huni: Rezidencija / Dvorac / Komandni centar